Enquisa: Bots no Chuza, a favor ou em contra?

Acho que existe a possibilidade de agregrarmos contido automatizado de fontes habituais: Praza, Sermos, etc…
Que opinades de usarmo-los em Chuza?

Como argumento a favor, poderiamos ler a actualidade rapidamente. Em contra, que seria contido automatizado de pouco valor. Podedes votar e comentar.

  • A favor.
  • Em contra.

0 eleitor

En Contra.
O que fai que sexan fontes “habituais” é que á xente lle interesan, se informa neles e decide compartilo; non a imposición automática dun bot porque alguén decidiu que esa fonte é habitual.

Se o obxectivo é ler a actualidade rápidamente en Chuza! o que hai é que animarse a vir aquí e poñer ligazóns ó que se considere de interés para que outros o vexan.

2 gústame

mais ou menos o mesmo ca anxo.

tampouco é que me negue totalmente, calquera ideia pódese probar. Simplesmente que a esta non lhe miro atractivo, penso agora. Manhá igual penso distinto.

sou a favor, para ter mais conteúdos. Sempre que as fontes sejam Praza, SGZ e GZConfidencial, basicamente porque são meios precários, nacionais, que publicam poucas notícias

Se fazemos não esqueçam Diário Liberdade

1 gústame

A minha ideia, é que não sei coisa nenhuma de informática, era não por um bot que nos linque 50 post por dia :slight_smile:, mas o diário liberdade, embora acho um bocado chato, é perfeito

Vejo que há maioria em contra. Talvez o dos bots seja material para outra web.

A favor porém muito moderadamente
e poria-o a funcionar desde as seguintes webs
praza.gal
pgl.gal
sermos.gal
diarioliberdade.org
academiagalega.org
galiciaconfidencial

beijos Helena
beijos Helena

2 gústame

Voto a favor, em fase de provas se n e moito compricado implementar. Se nao gostar podesse voltar atras

Afinal não há, el pueblo ha hablado, es la fiesta de la democracia

Non, na democracia da festa de chuza pódese mudar o voto segundo como vaian os resultados como pode observar acó --> https://chuza.gal/t/que-norma-do-galego-debe-ser-a-principal-na-interfaz-de-usuario/28/22

Entao, eu mudo o meu voto, e non son o primeiro en mudar o voto nesta nova etapa de Chuza, e fago empate, entregando un cheque em branco a direccao para que decida calquera cousa.

2 gústame