Gayegadas - Fio de catarse coletiva 2017

Este popular t贸pico abriu em 2016 aqui com este fio:

E agora continuamos em 2017 :slight_smile:

1 Like

Esto 茅 unha gayegada e mais um outro exemplo de como jornais na GZ colaboran para invisibilizar a nosa cultura e disolvela dentro do estado espanhol. Non s贸 no exterior, sen贸n que tratan de nos educar para que o fen贸meno pare莽a normal (a n贸s). Esto faise con intencionalidade pol铆tica. Bwana paga, bwana ordena.

Os catro jornais copiados abaixo celebran que o retrato de Rosal铆a apareza nun dos avi茫os da Norwegian Airlines. Neng煤n deles menciona o de 鈥淪panish author鈥. Neng煤n deles menciona que se secuestra un s铆mbolo galego para tirarlhe-lo contido. Semelha que receberam orde do ministerio da goberna莽茫o para que nos vaian educando.

[][1] [][1]

[][2] [][2]

[][3] [][3]

[][4] [][4]

https://twitter.com/marianorajoy/status/838750085433425920 :blush:

2 Likes

1 Like

Cortijos de Galicia.

Dos mujeres y varios concejales* contra el cortello, 鈥渉imas halla鈥

Outro caso patol贸gico do virus esse que anda a mudar as pessoas para imb茅ciles integrais. Apenas dizer 谩 senhora que sou conforme com o direito dos pais (e maes, n茅?) a educar os filhos nos centros educativos de seu gosto (mesmo nos que se practica a peder谩stia), mas n茫o com o meu dinheiro.

Piterpan!

2 Likes
1 Like

Viuvas de vivos?..鈥淵a est谩 bien de callar y criticar desde la butaca, que es algo que hacemos siempre la Iglesia y los de derechas鈥︹ Con lo bonitos que eran aquellos paseos del 36!

1 Like

Tirado do Facebook de Troleada Galega

1 Like

1 Like
1 Like

鈥淐hu chu 铆, losmicr贸fanos鈥

1 Like

Procurei 鈥渢ata golosa鈥 em google. Acho que tem bom material para obradoiros de despatriarcaliza莽茫o.

1 Like

Semella que si, mais eu non co帽ezo os motivos

Os autocarros da Coru帽a :relaxed: