WAV e mp3: Distingues distintas qualidades de sonido digital?

Nesta página (vai em ingles) podes comprobar se atopas diferencias na qualidade de sonido entre:

• WAV sem comprimir
  • mp3 a 320 kbps
  • mp3 a 128 kbps

Apresenta samples de ums poucos segundos de duração de 6 músicas de distintos estilos, cada uma delas nos tres formatos mencionados. Hai que distinguir e seleccionar para cada música o sample que consideremos é o de melhor qualidade de audio (o WAV).

https://www.npr.org/sections/therecord/2015/06/02/411473508/how-well-can-you-hear-audio-quality

Para pensar um pouco sobre a nossa capacidade auditiva. Eu (utilizando auscultadores) acertei duas das seis e estou convencido que foi por sorte, porque em tódolos 6 casos escoitaba-as uma e outra vez e não sabia escolher.

3 Likes

Eu non noto ningunha diferenza eiquí. mais dubido de que as pistas sexan o que afirman. Ouvinas sacando o sinal a un equipo hi-fi 5.1 a través dunha tarxeta de son. Podo decir que nos discos nótase ben entre as calidades de gravación, e se falamos de platadormas da rede, tamén se percebe ben entre novas gravacións e antigas, e dígoo eu, que algo de antigo escoito, e iso usando modalidade libre (comprimida)

image

E tamén gravacións novas

image

image

2 Likes