Pergunta á comunidade sobre dar alojamento á web do colectivo galego em Berlin

Tal como se fissera com outros projetos comunitarios com anterioridade, o coletivo de galegos em Berlin, do que eu som membro, está procurando alojamento para a súa web.

Que vos parece se lles aloxamos a web no servidor de Chuza, que aquí estamos sobrados de recursos?

2 gústame

Boas, algo máis de info sobre o colectivo? Son lalinense en Frankfurt mais se se pode extender o colegueo e o activismo á Bundesrepublik mellor :D[quote=“peeler, post:1, topic:314, full:true”]
Tal como se fissera com outros projetos comunitarios com anterioridade, o coletivo de galegos em Berlin, do que eu som membro, está procurando alojamento para a súa web.

Que vos parece se lles aloxamos a web no servidor de Chuza, que aquí estamos sobrados de recursos?
[/quote]

1 gústame

Boas clip_soho. Eu primeiro digo que si, que se lhe dea porque me parece de interese. E segundo, como a pregunta ten un ton un pouco ‘serio’, pregunto, o que quere dicir eso de “dar alojamento”? Vainos privar de algo? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gústame

Se o amado lider se deita con eles, val ben … :electric_plug:

…E logo!

Se é em galego, sim. Se é em pidgin ou outro idioma, não.

eis quietos todos parados que o Global_Queer leva razon, porque primeiro hai que comprobar que non venha sendo un foro de Ourensáns conel Rial Marid ou unha cousa desas.

1 gústame

Estades faltando ao respeito ao señor @peeler … xa volo digo :sunglasses:

eu digo-o por estar prevenidos, igual parece unha falta de respeito pero se ides mirar o facebook do centro galego de londres íades perder a fe na diáspora.

2 gústame

Non creo, estamos avisados.

Eu sempre digo que o camiño é facer retornar á terra ás persoas perdidas en combate, non escarealas. Todas temos almas perdidas na familia inmediata, que coñecemos ben, e que non son tan malas persoas, ou polo menos eu, si. Poida que con elas non teñamos nada a faguer, mais sen elas, non teremos país tampouco.

1 gústame

Yes, I do-----------

Pois o colectivo ainda o estamos organizando. O feito de que seja em Berlin fai que nom tenhamos o lastre da emigraçom antiga, mais o certo é agora mesmo ainda nom temos nada. A maior parte da gente que há é nova e/ou está de paso. Berlin está medrando muito e cada vez há máis galegos. Esperamos construir pouco a pouco, comezando pola web, e o grupo de Facebook “Berlin en galego”, que é onde começou todo.

Que lhe supom a Chuza? Pois tendo em conta o pouco tráfico que temos: nada. Os detalhes da web anunciarémo-los, como nom, em Chuza.

P.S: Efectivamente sínto-me ofendido de que se me relacione com espanhistanadas. Por suposto, a web estará íntegramente em galego. :grin:

2 gústame
  • "PS: Efectivamente sínto-me ofendido de que se me relacione com espanhistanadas. Por suposto, a web estará íntegramente em galego. "

  • “Berlín en galego” :rolling_eyes:

Pois já começam mal…

Desculpe, non sabia que estaba vce metido :grin:

Non acredito que en Berlin non haja un CentroGalego en calquera das suas formas, CasaDeGalicia, etc. con “emigraçom antiga” :smile:

Pois é.

O mundo está inçado de gallegos por toda parte… aqui e além!

Global_Queer, vandalismo nom. Se tal facemos un fio da vergonha i eu ponho cousas de gayegos que ides caer de cu

Pois, ó parasito,

não se retenha/contenha…!!! :smile::smile:

Porque é preciso um contra-ataque cruel e poderoso


Ah! que doce é o sabor da old-chuza

2 gústame

suponho, sem saber, que ao ter estado durante 40 e tal anos cercada pela RDA não tenha sido, a parte da RFA de Berlim um destinho muito possível para a diáspora nacional durante os anos 60 e 70, por não falar da parte leste, aonde estava interdito viajar, ou isso punha no passaporte do meu avô

1 gústame

agora entendin, obrigado.