Tal como se fissera com outros projetos comunitarios com anterioridade, o coletivo de galegos em Berlin, do que eu som membro, está procurando alojamento para a súa web.
Que vos parece se lles aloxamos a web no servidor de Chuza, que aquí estamos sobrados de recursos?
Boas, algo máis de info sobre o colectivo? Son lalinense en Frankfurt mais se se pode extender o colegueo e o activismo á Bundesrepublik mellor :D[quote=“peeler, post:1, topic:314, full:true”]
Tal como se fissera com outros projetos comunitarios com anterioridade, o coletivo de galegos em Berlin, do que eu som membro, está procurando alojamento para a súa web.
Que vos parece se lles aloxamos a web no servidor de Chuza, que aquí estamos sobrados de recursos?
[/quote]
Boas clip_soho. Eu primeiro digo que si, que se lhe dea porque me parece de interese. E segundo, como a pregunta ten un ton un pouco ‘serio’, pregunto, o que quere dicir eso de “dar alojamento”? Vainos privar de algo?
eis quietos todos parados que o Global_Queer leva razon, porque primeiro hai que comprobar que non venha sendo un foro de Ourensáns conel Rial Marid ou unha cousa desas.
eu digo-o por estar prevenidos, igual parece unha falta de respeito pero se ides mirar o facebook do centro galego de londres íades perder a fe na diáspora.
Eu sempre digo que o camiño é facer retornar á terra ás persoas perdidas en combate, non escarealas. Todas temos almas perdidas na familia inmediata, que coñecemos ben, e que non son tan malas persoas, ou polo menos eu, si. Poida que con elas non teñamos nada a faguer, mais sen elas, non teremos país tampouco.
Pois o colectivo ainda o estamos organizando. O feito de que seja em Berlin fai que nom tenhamos o lastre da emigraçom antiga, mais o certo é agora mesmo ainda nom temos nada. A maior parte da gente que há é nova e/ou está de paso. Berlin está medrando muito e cada vez há máis galegos. Esperamos construir pouco a pouco, comezando pola web, e o grupo de Facebook “Berlin en galego”, que é onde começou todo.
Que lhe supom a Chuza? Pois tendo em conta o pouco tráfico que temos: nada. Os detalhes da web anunciarémo-los, como nom, em Chuza.
P.S: Efectivamente sínto-me ofendido de que se me relacione com espanhistanadas. Por suposto, a web estará íntegramente em galego.
suponho, sem saber, que ao ter estado durante 40 e tal anos cercada pela RDA não tenha sido, a parte da RFA de Berlim um destinho muito possível para a diáspora nacional durante os anos 60 e 70, por não falar da parte leste, aonde estava interdito viajar, ou isso punha no passaporte do meu avô