Nacionalismo espanhol quere gastar 1,221 milhons em autoestrada que destruirá a Ribeira Sacra

Unha infraestrutura innecesaria e impactante (diarioliberdade)

Autovía inútil que estragará a Ribeira Sacra (ADEGA)

A destrucción da GZ e a sua transformación nunha region sen tecido social e económico que non seja o de región turística ten outro episodio nunha obra innecesaria e carísima que deixa tocados os valores naturais e culturais da Ribeira Sacra. Os valedores desta iniciativa non son outros ca as formacións nacionalistas espanholas PP, PSOE e Ciudadanos.

2 Likes

eu pensei que esta merda não se fazia porque Espanha estava falida… malditos!! desnecessária e absurdo, e lamento o posicionamento dúbio do BNG, nomenadamente nalguns concelhos

A acusación sobre a afectación da Ribeira Sacra é absolutamente falsa. Estamos ante unha repetición da cagada da “navallada a Galiza”. Os únicos traidores ao país son os que se opoñen a esta autovía. Eses que queren que o seu interior sexa só un parque xeriátrico, mentres a costa se beneficia (por suposto, inzándoa de autovías ante o aplauso de todos) dos fondos europeos que o país recibe só grazas ao interior.

meu amigo!!

a) há uns padrões internacionais para construir uma autoestrada, um número de trânsito de vehículos diário, entre OU e Ponferrada o número de viaturas é inferior ao 10% do mínimo considerado como investimento útil.

b) Não necessitamos ocupar todo o território nacional, vista a estupidez dos gallegos, quanto menos ocupemos melhor, para o país e para o ambiente.

c) A GZ é um país pobre no seu conjunto, o interior é muito pobre mas o litoral é pobre, recebeu fundos europeus porque tinha direito a isso, não como Lisboa.

d) é muito difícil não ver que a política económica espanhola se baseia no turismo e nas obras públicas (elefantes brancos absurdos) para onde se encaminham os nossos impostos, com um enorme custo de oportunidade para afectar essas verbas à ciência e educação.

1 Like

Non vou valorar o impacto ambental e ecológico (porque non o sei). O que si que me parece é que esa vía non fai sentido a non ser que seja como infraestructura doutro calote do turismo que nos van meter. Van faher outra praia-das-catidrales (LaCatedralDeLosCanhones?). Cando montan estes xanxenxos nos estan a roubar. Porque non son para nós. Fan-o para eles, e o reparten no estado, e se o queren vender fora promociónano de epanha-canhí ocultando a GZ. Estas cousas fanse polo ganho económico e con moita intención polo ganho político do nacionalismo espanhol. Que ven dentro de dous anos? A Policia requisando bandeiras galegas polo seu contido “político” cando fagan que a volta ciclista a Espanha pase pola Ribeira Sacra?

“(…) número de trânsito de vehículos diário, entre OU e Ponferrada o número de viaturas é inferior ao(…)”, “(…) esa vía non fai sentido (…)”

Acabades de facer confesión de culpabilidade, dándome a razón en todo o que dixen. Para facer infraestruturas na costa, toda esaxeración e falta de rigor foi válida, en aras da defensa nos intereses galegos. Pero se é no interior, ultrapasades o nivel de acritude dun burócrata roñoso de Bruxelas, e facedes un discurso idéntico ao que tiveron os galegófobos (por exemplo, CiU e Ciudadanos en Catalunya, que a insolidariedade connosco uniu alí a soberanistas e españolistas, curiosamente) contra o noso AVE. Pero cuspidiñas as súas frases ás vosas ¿eh? Podédelo comprobar.

¿Ese é o voso compromiso co País? ¿Facer de avogados cando as atovías se fan no voso entorno e, se non, ver atentados ecolóxicos onde non os hai? (porque o único tramo de Ribeira Sacra que tocará a autovía é Os Peares, imprescindíbel para cruzar, sen valor ecolóxico e hiperconxestionado xa con 5 pontes e 2 presas).

Sinxelamente noxento, brianhabana, o_pArAsiTo1h .

Non sei a que ven tanta agresividade, que eu non estou dacordo (de principio) contigo pero non vou dicindo “noxento”. E ademáis de onde quitas que defendo as autovías no meu entorno? Neste caso as RRBB.

Semelha que tes información, podes explicar por que é necesaria esa autoestrada? Así igual aprendo algo.

A min indíganme, entre outras cousas, a hipocrisia, as dobles varas de medir, os ataques á unidade dos galegos, o medioambientalismo de pega, os movementos políticos involutivos que afectan ao progreso do meu entorno, e a obstinación nos erros tralos razoamentos en contra. E os vosos comentarios entraban en todas esas categorías.

Non sei se serás un ser ultrapacífico, ao que un comentario formalmente tallante pero respectuoso, como os meus, lle parece violentísimo. Pero dubídoo moito, porque as redes están repletas de cousas ben peores, e tamén son frecuentes os casos dos que fuxen por conveniencia do tema principal dun debate para facerse as vítimas dun xeito semellante ao teu.

Tampouco me creo que defendas en serio que non haxa autovías na costa suroeste.

A A-76 constituirá unha vía directa de conexión do sur de Galicia coa cornixa cantábrica e Francia, articulará todo o centro-leste do País, comunicando o terzo suroeste (provincia de Pontevedra, vía Ourense) e o centro-oeste (Santiago e comarcas satélites, vía Monforte) galegos, con aquel e o Bierzo, constituirá unha moi necesaria diagonal ás dúas autovías a Castela (que en Galicia van paralelas), comunicará o oeste da provincia de Ourense, tanto co sur (de feito xa no seu hinterland), como co norte, da de Lugo (incluso podería ser óptimo aproveita-lo trazado desta A-76 entre Ourense e Monforte para face-la futura autovía entre Ourense e Lugo, se che preocupa tanto o aforro e pouco a previsíbel indignación en Chantada), e tamén co leste da de Ourense (ata agora ambas metades do surleste galego están tan feblemente conectados que algúns arbitristas costeiros do independentismo pretendían entregar Valdeorras a unha “rexión” con capital en Ponferrada), e tamén achegará ao resto do país á populosa Galicia irredenta berciana, por non falar dos beneficios para o dinamismo empresarial (vinícula, turístico…) da Ribeira Sacra (entendida como comarca natural, non do cauce dos canóns do Sil, polo que esta autovía NON pasa).

En definitiva: unha aposta estratéxica para o País á que só é posíbel opoñerse coherentemente defendendo a demolición de tódalas autovías (e aínda así, preguntaría a quen tal dixese por qué non o fixo antes).

pensei que eras um troll, eu sou de Ourense, nascido e criado, melhores cumprimentos. E não, não quero autoestradas absurdas e não justificadas para enriquecer a FCC, quando se fez a autoestrada de Vigo a Madrid, esta justificada economiamente, a toda a gente se nos prometeu que o fosso entre o litoral e o interior se ia reduzir, aumentou.

1. Vaise facer porque non nos gobernamos.
  2. E boa e mala ao tempo.
  3. Galiza non é pobre, e por riba, está moi boa.
  4. Os cartos e o proveito van levalos os de fóra, coma sempre, é o que nos gusta.
  5. Ourense arderá iste ano novamente.
  6. Outra vez acoitelados entre nós.

Non entendo a que venhen eses prexuizos e invencións. De feito precisaches escrever tres comentarios para só no terceiro dar unha razón, dicir algo sobre a convenencia da via a construir. Tenho que admitir que non che colho o significado, pero mira, alomenos estás a falar do tema. todo o demáis non sei de onde o tiraches.

Eu falo por min, e tenho o prejuizo de que as estradas que non fagamos os galegos non as van facer para nós. Se queres tamén podo botar o rosario de que o que máis detesto son as duas varas de medir e bla bla bla

brianhabana :

Pois se se queremos que se reduza ese foso, o mellor que podemos facer tódolos galegos é defende-los intereses do conxunto do País. E se hai un posíbel “pelotazo” con esas obras (que seguro que moito máis o houbo con todas as anteriores, e ninguén se opoñía a elas por iso), que se denuncie só ese feito, e que non veña ADEGA a facerse necesaria manipulando o concepto de “Ribeira Sacra”, facendo crer que unha autovía destroza os canóns do Sil se pasa por esa comarca, a quilómetros daqueles. E mellor non nos obstinamos en poñernos tiquismiquis coa rendibilidade económica dunha infraestrutura pública, que ningunha destas se fai para iso, e semellante rigor é tirarmos pedras contra o noso propio teito.

doceasubio:

En todo diálogo que non sexa brevísimo, a medida que se incrementa o número de mensaxes entre as partes e, polo tanto, a información intercambiada, o fai a posibilidade do mutuo entendemento. Lóxicamente, eu non iba a soltar unha biblia dende o meu primeiro comentario, adiviñando tódolos detalles concretos polos que se me preguntaría despois. Algo tan natural é o sinxelo motivo de que nos meus dous primeiros comentarios non viras o que querías, e iso non ten que ver coa febleza dos meus argumentos.

Pero onde o teu desatino é total é cando falas de “prexuizos” e “invencións” que ti dis non saber de onde tirei. U-los?

1 Like

Volto a insistir que esse fosso não se reduz pela construção de autoestradas sem utentes. Eu sou contra a construção de alegadas infraestruturas que não são objectivamente necessárias, e quando não há trânsito, não é preciso uma autoestrada, tanto seja no litoral como no interior. Fui contrário à construção OU-Compostela, uma das menos usadas da EUROPA.

Em relação ao “pelotazo” é isso que gostava de evitar.

O que defendes é aplica-lo puro mercantilismo, a man invisíbel de Adam Smith, a selección natural, a mera supervivencia do mais forte, desprezando a solidariedade e os investimentos estratéxicos para o futuro.

E poño como exemplo o que ti mesmo diches: entre Ourense e Santiago segue a circular unha cantidade enorme de vehículos (como corresponde a un eixo tan central do País), pero o fan pola N-525, debido ao importe da peaxe pola A-53. O capitalismo do “sálvese quen poida” enxendrou semellante ineficiencia viaria, que está a afectar á economía galega, e ti, aínda por riba, pos o caso como paradigma e argumento para que os galegos nos teñamos que foder sen infraestruturas, salvo as que sexan mercantil e estrictamente rendíbeis (que esta o sería cunha política comercial menos miope). A túa política de premio ao masivo e viceversa, crearía, entre outras cousas, círculos viciosos de concentración da poboación en determinados puntos, e despoboamento de tódolos demáis. En poucos sitios chegan a tanto nivel de indolencia.

Por certo: non penses que a circulación por unha autovía Ponferrada-Valdeorras-Quiroga-Lemos-Ourense (incluindo aos turismos e camións que agora evitan a ruta pola súa perigosidade) merecería o calificativo de “sen usuarios”. Incluso se non aceptas as potencialidades das que falei nunha mensaxe anterior, só a actual estrada xa ten un tráfico respectábel. Falar sen saber non ten cancelas.

1 Like

Construamos autoestradas para unir Ortigueira a Carinho, via mar, enterrada, e um túnel que vá desde a minha casa até a casa do Superpinheiro, um auditório de 15.000 lugares em Baleira e um aeroporto em Celanova.

é importante não ser mercantilista :slight_smile:

Voltemos á Idade de pedra. É importante que ninguén teña pé para decir que derrochamos por facer calquera cousa útil (aínda que o diga comparando barbaridades con cousas que non teñen nada que ver, como se iso fose retranca).

1 Like