Mastodon, o futuro de Chuza?

Um Twitter federado que se pode instalar em (case) qualquer servidor. O futuro de Chuza dependerá em grande medida do Artigo 13 de da sua implementaçom, mais ja hai que ir baralhando alternativas para depois do verao.

4 gústame

Mirara quando Mastodon, a alternativa aberta a Twitter Pode ser uma boa alternativa.
Quando o art.13 entre em vigor, acho que não poderemos ligar case nenhuma fonte.
Gostaría mais de ir para o amoroso abraço de Putin, mas, como bom democrata, estou á vontade do puto amo de Chuza.

2 gústame

Não lembro ter lido a chuzada de hai dous anos.
Inda tenho que enterarme bem do que é o Mastodon, aparte de “clon do twitter”.

1 gústame

Breve explicaçom dos modelos de redes sociais actuais e futuros:

  • Redes centralizadas: Facebook, Twitter, WhatsApp. Todo depende dun proveedor central, que controla o fluxo de informaçom. Tambem Chuza agora mesmo esta centralizada, por mui pequena que seja.

  • Redes descentralizadas: non existe un nodo centralizado que controle o flujo. Dentro delas:

    • Redes federadas: Diferentes nodos compartem a informaçom. Um usuario registra-se num nodo e tem acceso a’ ao contido dos outros. Esses contidos estam armazenados nos nodos e sempre ha’ o problema de que algum dos nodos caia temporalmente ou deixe de funcionar permanentemente. Ex: Mastodon.
    • Redes punto a punto. Vam dum usuario ao outro diretamente. Os contidos armazenam-se nos equipos dos usuarios, polo que ha que ter espaço abondo para tudo. Ex: https://manyver.se
3 gústame