Inquérito: escolhe os teus proveedores de autenticaçom única (Single Sign-on)

Como vos tedes queixado muitas vezes de nom poderdes empregar a mesma conta para facerdes “login”, aquí vos deixo um pequeno inquérito para indicardes de que proveedores gostades máis:

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
  • Dropbox
  • Github

0 eleitor

Por que temos que usar um proveedor externo? Bem, um sistema de “Single Sign-On” ou autenticaçom única nom é doado de implementar. É algo que por desgraça, tras o fracaso de Mozilla, está quedando nas maos dos grandes de internet.

Acláro-vos que cada um tem as súas vantagens e os seus inconvintes. Normalmente o máis usado é Facebook, que tem o inconvinte de associar o nome real á conta. Twitter, o hábitat natural de The Donald ;), é também mui usado, e tem a vantagem de poder usar um alias. É o que temos implementado agora em Chuza. Google tem o mesmo problema que Facebook, a gente usa o seu nome real na conta. Os dous últimos som interessantes, porque som proveedores que também oferecem esse serviço, máis som para usuários avançados.

Nom é umha vulneraçom da privacidade usar um serviço assim? Certo, máis é mínima comparado com o seguimento que as grandes redes sociais fazem dos seus usuários. Em qualquer caso, usar um serviço assim é opcional. Sempre estará disponível a autenticaçom habitual por usuário e contrasinal.

2 gústame

entón eu voto polo facebook. Está todo o mundo nel e non se cortan de comentar cós seus nomes en calquera discusion. Canto máis fácil sexa melhor.

Unha pregunta: Con ese login externo implementado, un usuario do Facebook que clicke (no Facebook) nunha ligazón para este site, chegaria ja logado e listo para participar? Ou tería que facer login aquí separádamente (inda que empregue o log in do facebook).

1 gústame

Alguns tabernícolas não estamo no face e temos pirado do tuit. Não voto e peço por manter o login arqueológico :smiley:

2 gústame

Eu tampouco tenho. A cousa é tirar obstáculos para facer máis fácil a participation

2 gústame

onde dicia tal AGHORA DIGHO O OUTRO: fixen unha conta no facebook e lhe din no couso de ‘gosto’ na página de chuzagal :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gústame

Esse login nunca desaparecerá, isso por suposto.