Iniciativa por un novo fedelho e chíos

Continuar a discussão desde Web antiga Chuza.org convertida a estática:

O fedelho é unha ferramenta popular que garante a liverdade porque o que se fala nel vai tudo p’abaixo e non se recupera, moito util para pensadores e gente que sofra persecucao política. Do mesmo xeito tamén vale para fedelhar nel a ver quen anda conetado, ou seja que tanto che val para vigilar como para escapar da vigilancia.

Os chíos son moito útis para dar avisos ou deixar recados.

3 gústame

Concordo contigo. Embora não sei se isso é fácil ou difícil, mas acho que seria bom termos de volta um espaço semelhante no novo web.

Mais agora decátome que non sei cual diferencia ía haber entre os tópicos atuais e os chíos de antes. No régime anterior os chíos tinhan pouco movemento, por eso sabías que calquera chío ía manterse visíbel unha semana ou máis. Pero agora unha página de chíos sería igual ca calquera outra de tópicos, ou seja que estaríamos a falar dunha nova categoría. Entón a pregunta: tenhen os chíos algo especial ou distinto para facer categoría de seu? Non o miro. Non sei se había algo técnico na súa concepção original, ou se estaban pensados para tweeteiar, pero para min o que tinhan diferente era a sua permanencia pola lentitude. Non miro que faga sentido. Fai sentido a minha reflexión?

Todos botamos em falta as características do Chuza clásico, mais estaredes comigo que era umha web. O novo Chuza! é um foro, mais é um foro moderno, e tem muitas possibilidades por explorar. Podedes descubri-las por exemplo na própia web do Discourse.

O fedelho será umha app separada, mais nom vai ser em breve. Realmente o fedelho era um chat integrado no Chuza e tivera o seu momento de gloria no Chuza original. Agora mesmo há outras possibilidades para os chats, poderiamos usar o Slack, por exemplo.

Por isso pido-vos que olhedes e proponhades apps para usarmos na web, a poder ser que tenham “gancho” para atraer novos usuários. Porque está claro que temos visitas e “lurkers”, pero podemos ter máis usuários, e se som mui ativos melhor.

A respecto dos Chíos, concordo com @o_pArAsiTo , máis também está disponível o serviço de microblogging http://latri.ca na rede galega, por exemplo.

Os chios eram interessantes porque eram breves. Poderíamos fazer um fío estático e que cada novo comentario fosse um chío, que em vez de aparecerem os comentarios ao fundo da entrada, aparecesem ao começo da entrada. Outra proposta para ir digerindo.

2 gústame