Enquisa: por quem vas votar nestas eleiçons regionais?

Os votos dos Chuzeiros podem ser decissivos. Lémbro-vos que os votos das nossas enquisas som também anónimos.

  • O Narco.
  • Leiceh*.
  • La Marea.
  • O Bloco.
  • Citizens.
  • Compropiso por Galicia.
  • Outra candidatura potente (especificar).
  • Nom voto porque o sistema é um timo.
  • Fraga. Aínda gardo papeletas súas.

0 eleitor

  • h = agá

Ligada:

difícil n’é? eu escolheria entre Marea, compromisso e bloco.

Porém depois do mareante processo…verei…vou reduzir a maré/bloco segundo forem as províncias e os candidatos/as.
Infelizmente na Faixa-Leste não votamos nas eleições da Galiza, somos galegas e galegos duplamente negados.

beijos Helena

É.

Por certo, lembro que os moderadores tenhem também a potestade e a faculdade de corrigirem automáticamente qualquer gralha que encontrem.

1 gústame

acho que se deberian engadir:

  • Partido da Terra
  • Vou votar em branco
  • Vou votar nulo

Sobre o voto nulo, lembro que nas primeiras eleiçoes que ficara a mirar o reconto, nunha mesa no centro de Vigo (onde o PP duplicara ó PSOE e este último duplicara o BNG), dún dos envelopes quitaran un papel que tinha escrito en vermelho: “Sodes uns chupóns, merda caralho!!”. E así foi como aprendín o que era un voto nulo, e tamén que as mensages que fan o voto nulo son lidas polos membros da mesa e mais polos que estan a mirar :slight_smile:

Acho que o Partido da terra nom se presenta nestas eleições. Polo demais, voto branco e nulo vam incluídos no apartado de “o sistema está amanhã do”.

1 gústame

ok, obrigado. Agora o asunto meu é que máis que dicir o que vou votar, eu vinha a ver se podia averiguar a quen hai que votar. Quen pode acadar representación que mova as cousas p’adiante. Para votar por eses eu tamén.

A minha opción non aparece reflexada, pero ta claro

No espaço galeguista, eu vejo tres opçons:

  • Me Marea: petado de ex-bloqueiros, pode chegar ao governo como partido principal. De lograrem o seu objetivo acharam um PSOE em guerra civil e ao melhor até sorpressas tangayegas nos seus companheiros de lista.
  • Bloko: no fio do 5%, pode quedar fóra doadamente. Ana Pontón é umha grande candidata máis o partido, ou melhor dito o Impaís, já nom dá para máis.
  • Compromiso por Galicia: Nom terá representaçom salvo milagre enorme, máis chegar a um 3% pode dar-lhe aços aos seus militantes e incrementar os seus apoios nas seguintes locais. Depois de tudo, é a infanteria e os concelheiros os que ganham as grandes eleiçons. O problema é umha vez máis, chega 30 anos tarde.

Qualquera outra opçom nom deixa de ser máis que algo pintoresco. Fai falta um 5% dos votos para entrar, e em Lugo e Ourense, máis do 7% dos votos para lograr escano.

Claro que todo isto aquí já o sabedes.

1 gústame

Oh! Que lindo que na Chuza! há debate eleitoral. Lá vou
O PP e seus vozeiros vão rematar a campanha ao berro de “!Que viene la Marea¡” banindo aos ciudad anos e alcançando, a maioría.
O PSOE vai recruar sua guerra civil, convertendo-se num campo de nabos que pode engordar a outros dos que falo em baixo. Se, por um milagre, o PP perde; a Unidade de Interesses no Universal levara ao PSOE, em alianza com sectores espanhois de Me Marea a ter o governo de fato, por muito que o presida Touriño, mudado em su señoría.
O Bloco vai recuperar muito voto do PVBE que em anteriores foi para AGE-Mareas. Mesmo pode tirar voto feminino e moço polo “ghancho” da sua candidata. Acho que vai ser a surpresa da feira.
Me Marea seguirá ao seu, ou não, mas, se o PP perde, o melhor que poderíam fazer é governar sozinhos, com apoio de PSOE e BNG. Fazer um tripartito, mesmo um bipartito com PSOE, será divertido, pero levará a que em 2020 sejamos governados por Marta Rivera de la Cruz.
Compromiso tem uma longa marcha por diante. Seu eleitorado é do PP e do PSOE e terá que esperar a que essa base eleitoral descobra que seu futuro está na construção nacional e não no clientelismo espanhol…no entanto…anécdotas.
Venha! Lume! :stuck_out_tongue:

2 gústame

Chuza nom é nada sem política.

E depois nom me venhades chorando se o Bloco baixa do 5%.

1 gústame