"En San Cosme hai outro veciño que vive todo o ano só e illado e non pasa nada pero se es un moza e vives soa, parece que é distinto",

http://www.comarcasnarede.com/index.php/val-minor/baiona/item/6095-120-vacas-de-baiona-a-piques-de-seren-sacrificadas

O xuíz considerou que non existe "ningún dato que permita demostrar que reside na vivenda " da gandeira desenvólvese nesta vivenda, da que destaca a súa localización nun lugar “notoriamente inhóspito: alto do monte, absoluto illamento e dificultade de acceso rodado, sobre todo no inverno”. Carece de recibos de luz e auga porque “onde está instalada a explotación non chega o tendido, pero teño un kit de placas solares e un xerador”, afirmou. A cociña é de gas, a auga é de manancial e hai unha fosa séptica porque ata aquí non chega a rede de sumidoiros. “Non teño ningún problema para vivir aquí, teño as mesmas comodidades que nun piso: neveira, conxelador e televisor”. Alega ademais que non é a única persoa que vive soa no monte

Segundo explicou, desde o consistorio concedéronlle licenza de obra pero denegáronlle a de actividade.A leira, denominada “Catro Piñeiros” conta cunha pequena vivenda de 60 metros cadrados na Ademais, cando solicitou formar parte da Comunidade de Montes de Baíña. A pesar de cumprir cos requisitos de admisión foi rexeitada co argumento de que ela non vive nesa vivenda

1 gústame